מיעוט מי שפיר קיצוני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב היו לי תאומים מונו מונו. בשבוע 18 בבדיקה שגרתית נצפה מיעוט מי שפיר קיצוני.חשוב לציין שבמשך כחודשיים סבלתי מדימומים חזקים הומגלובין 8 בבדיקה חוזרת באותו ערב לאחר דימום חזק לא נצפו מי שפיר בכלל. כל הרופאים אמרו לי להפסיק את ההריון וכך עשיתי. קשה לי להרפות ואני כל הזמן חושבת שיכול להיות שכן היה סיכוי להריון. והיתי צריכה לחכות קצת. מה דעתכם?
שלום רבקה, מאד מצער לשמוע על האובדן שלך, השאלה כמה ההתעסקות הזאת משפיעה עליך. אני מאד ממליצה לך לעבור תהליך רגשי כדי שתוכלי לשחרר ולהמשיך בחייך. אני יודעת שזה לא פשוט, אך מנסיוני מבטיחה לך שזה אפשרי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il