הפסקת הנקה- לצורך כניסה להריון נוסף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת שנה וחודש ובתקופה זו אני מנסה לגמול אותה מההנקה. בענין הביוץ- עד עכשיו קיבלתי מחזור פעמיים, כלומר עדיין הגוף לא חזר לשגרה. השאלה שלי היא מתי יש ביוץ? האם רק לפני/אחרי מחזור? (או שגם אם לא אקבל מחזור בגלל ההנקה עדיין יהיה ביוץ?) יש דרך מסוימת לצפות מתי יש ביוץ (ולא רק ע"י ערכת ביוץ?) תודה רבה!!
שלום ענת, למיטב ידיעתי, רק עם ערכת ביוץ אפשר לדעת מתי הוא קורה אם המחזור לא סדיר. לגבי גמילה מהנקה עשית די והותר למען בתך, היא בוודאי כבר אוכלת כמעט הכל ולכן ניתן לעשות זאת. עשי בזאת בהדרגה ולדעתי תוך שבוע-שבועיים את יכולה לגמול בצורה טובה, רק שאת צריכה להיות נחושה בדעתך לעשות זאת. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב0א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il