חודשיים אחרי לידה - כאב בזריקת אפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני כ 7 שבועות אחרי לידה (שנייה, יש לי בן בו שנתיים וקיבלתי גם בלידתו אפידורל שעבר חלק בלי בעיות). מהלידה השנייה, אני מרגישה את הגב התחתון איפה שהזריקו את האפידורל, יד לי כאבים לא חזקים אבל קצת מציק. האם זה תקין? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני, כבר שמעתי על תלונות כמו שלך. נסי למצוא פתרונות ברפואה המשלימה כמו שיאצו ורפואה סינית. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il