מעקב גדילה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עפ נתוני מעקב גדילה נאמר לי כי העובר נמצא באחוזון 37 עפ מודל דולברג כאשר הBPD הינו במינוס 2.3 סת והיקף הראש במינוס סת אחת. הלחיצו אותי כי העובר קטן . האם זה תקין ונורמלי או שיש סיבה לחשוש?
שלום שירן, באיזה שבוע את? תזכרי שלבני האדם צורות וגדלים שונים, ולא כולם באחוזון 100. הבנות שלי גדלו באחוזון 10!!. כרגע לא נראה לי שיש מה לעשות אלא לחכות ללידה. בינתיים, ממליצה לך על תזונה מתאימה להיריון, פעילות גופנית ומנוחה, בילוי הרבה זמן נעים עם בן זוגך ועם חברים. כמו כן לא להסכים להקשיב לשום סיפורי זוועה על היריון ולידה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il