קרישיות יתר בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחותי,לאחר סיבוכים אחר הריונה הראשון (קריש דם וכו') התגלה כי היא סובלת מקרישיות יתר בהריון וכעת בהריונה השני, כמובן היא במעקב ומקבלת 120 קלקסן ביום. אני כעת בהריון (שבוע 31, הריון רביעי). רציתי לדעת האם אני בסיכון ג"כ והאם אני צריכה לבדוק קרישיות יתר ג"כ? תודה מור
את לא בפורום מתאים! זו שאלה שיש להפנות לרופא הנשים שלך, ו/או לרופא המשפחה. כל טוב
שלום מור, בנוסף לדברי אהובה, נראה לי שאם הגעת לשבוע 31 מצבך טוב. עם קרישיות יתר בדרך כלל לא מגיעים כל כך רחוק. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il