תה טיבטי בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון החודש 4. סובלת מעצירויות. לפני הריון שתיתי תה טיבטי לפי הצורך. האם אפשר במצבי לשתות תה זה פעם בשבוע ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איירין, תה טיבטי הוא תה משלשל. אם יש לך בעיות במערכת העיכול זה פיתרון מאד לא רצוי. כדי לפתור את בעיית העצירות אחת ולתמיד עליך לפנות לתזונאית שתבדוק את התזונה שלך ותתאים לך כזאת שתאפשר לך יציאות סדירות. מאד לא הייתי ממליצה על המשך בשימוש בתה. אם את לוקחת ברזל, האם היתה החמרה בעצירות? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il