המשך שאלה קודמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב שאלתי לגבי טיסה לחו"ל ואכן קיבלתי תשובה מספקת. הבעיה שלי לגשת לרופא מטפל היא שאין לי כזה. אני כבר יומיים מתקשרת לכל כך הרבה רופאים שלא מעוניינים או יכולים לטפל בי ואיני יודעת כבר איך למצוא רופא/ה. אני צריכה רופא למעקב הריון ורופא לכל הסריקות. בגלל שמדובר בתאומים-לא הצלחתי למצוא מישהו שעושה יותר מסריקה ראשונית לתאומים ולא מצאתי רופא מטפל למעקב. איך מוצאים? אני גרה כיום בצפון תל אביב ועוברת בעוד מספר חודשים לפתח תקווה. אני ניידת. אני בשבוע 7 + 3 עם תאומים. הריון ראשון (טיפולי פוריות). תודה מראש יעל
שלום יעל, התקשרי לקופת החולים אליה את שייכת ובקשי תור לרופא נשים. יתכן שתצטרכי לדבר עם מנהל/ת המרפאה. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il