אלטרוקסין לפני הריון.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי (36) הייתה הפלה טבעית, כנראה בגלל RH שלילי שלא זוהה בזמן. כמו כן, יש לה TSH 6. אנדוקרינולוגית רשמה לה אלטרוקסין 50 מק"ג והורתה לה לחצות את הכדור, ולקחת חצי כל יום. האם נטילת אלטרוקסין יכולה להשפיע שלילית על כניסה להריון ושמירת העובר, במקרה של RH שלילי? האם ניתן לחצות כדור אלטרוקסין של 50 מק"ג?
שלום יהודית, את השאלות לגבי האלטרוקסין צריך להפנות לרופא. למיטב ידיעתי המאד לא רפואית, אין סתירה בין אלרוקסין לכניסה להיריון. מה שכן, האם היא קיבלה חיסון בגלל Rh שלילי? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il