תזמון והמלצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. סקירה מוקדמת הינה בין שבועות 14-15, בשבוע 15 לא נוכל לבצע זאת, האם עדיף לבצע בשבוע 14 או בשבוע 16? ההגיון אומר 16, אלא אם ישנם אינדיקטורים מסויימים שכבר לא מופיעים בשבוע 16 שחשוב לשים לב. 2. בנוגע לביצוע צ'יפ גנטי (ללא אינדיקציה/צורך ספציפי), אשמל להמלצה ליועץ גנטי, וספציפית האם מישהו שמע/יכול לחוות דיעה על ד"ר לב מוולפסון? תודה.
שלום דינדני, אם אינני תועה כבר שאלת כאן לגבי מועד האולטראסאונד, לצערי אין לי תשובה, ויש לשאול או בפורום המתאים או את הרופא. לגבי יעוץ גנטי כמה אופציות יש בוולפסון? כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il