הריון ויוגה חמה (ביקראם יוגה)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בתחילת הריון, מתרגלת ביקראם יוגה כ5 חודשים (יוגה חמה) האם ניתן להמשיך בפעילות בזמן הריון? (בהנחה שלא עושים תנוחות בטן ומתאמצים פחות- הכוונה האם החום בחדר יכול להזיק)? או אם אתמצת את השאלה טיפה יותר- האם פעילות בחדר מחוממם ל 38 מעלות משמע שחום הגוף עולה ל 38 מעלו אושבגלל שמזיעים אז הגוף מצנן את עצמו? תודה רבה!
שלום לך, באופן אישי, אני לא מבינה איך אפשר לעבוד בטמפרטורה כזה, אך זה עניין אישי שלי. אני מאד ממליצה להתייעץ בעניין הן עם המדריך/ה שלך והן עם הרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il