מודאגת מאד-ערכי ביתא נמוכים??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות, עשיתי הבוקר בדיקת דם להורמון ההריון ויצא לי 270,אני ב5-6 ימים איחור לווסת-האם ערך זה תקין.??. בחודש שעבר הריתי והפלתי,,,,וביום אחד פחות איחור מהפעם,יצא לי בבדיקת הדם 403! מה זה אומר שהפעם משהו לא תקין שהערך נמוך???
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אם את חוששת לגורל ההיריון עליך לפנות לרופא שיסביר לך את המשמעויות. אם תהיה הפלה חוזרת דרשי בדיקות, במיוחד בדיקת קרישיות. מאחלת לך כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il