בדיקות בטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עשיתי בדיקת בטה היום יום ראשון 2.10 ויצא 173 יום ראשון שעבר עשיתי בדיקה נוספת ויצא 65 בבדיקה אצל רופאת נשים - אין שק הריון ואף עלתה האפשרות של הריון חוץ רחמי. בהריון הראשון שלי - מתחילת ההריון הבטה היה מאוד מאוד גבוה עוד חשוב לציין שהספקתי להניק לפני כחודש . האם בטה נמוך מעיד על התפתחות לא תקינה ? האם יכול להיות הבדל כה משמעותי בין ההריונות ? האם " העלייה האיטית "בבטה מעידה על הריון לא תקין או הריון חוץ רחמי
שלום חגית, יתכן שתצטרכי לחזור על הבדיקה. את כל השאלות עליך להפנות לרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il