הריון מחוץ לרחם???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30 + 2 מנסה כשנה להיכנס להריון לאחר כ-5 הזרעות התייאשתי והפסקתי את הטיפולים לפני חודש. בתאריך 16.06 הייתה לי ווסת אחרונה (אני באיחור של 11 יום), אתמול בערב עשיתי בדיקה ביתית והיא יצאה חיובית,היום בבוקר הייתי בבריאות האישה הרופא שלח אותי לאולטסאונד(אני חשבתי שזה מוקדם הוא התעקש)באולטרסאונד לא ראו כלום. שאלתי היא האם יש לי סיבה לדאוג? או שבאמת מוקדם לראות משהו עכשיו? בדיקת בטא אני עושה מחר. לתשובתכם אודה ויום טוב
שלום אורטל, אני ממליצה לחכות לבדיקה ועם התוצאות תפני לרופא. חפשי ביוטיוב סרטונים של רינת גל אוחיון לגבי קושי להיכנס להריון. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה