כאבים ברצועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני בשבוע 22 וכבר כמה ימים שאני סובלת מכאבים בין הבטן התחתונה למפשעות,רופאת נשים בשקה וציינה כי מדובר על התמתחות של הרצועות שהבטן גדלה.. השאלה שלי היא: כמה זמן נמשכים הכאבים והאם ניתן לעשות משהו על מנת להקל על הכאבים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חן, חבל שלא שאלת את השאלות האלו את הרופאה. אצל כל אחת ואחת ההתמודדות בהיריון שונה. אני מניחה שמנוחה יכולה לעזור ואולי טיפול שיאצו או רפלקסולוגיה, כשאת מיידעת את המטפל/ת שאת בהיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת במתמודדים עם סרטן ובני משפחותיהם היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il