אין דימום יותר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צביה, רציתי להתייעץ איתך, אני 3 שבועות אחרי לידה רגילה. הדימום שלי נעצר. לא הבנתי למה. דימום אחרי לידה אמור להימשך 40 יום, לא? ככה אמרו לי. אבל עברו רק 21 ימים (3 שבועות), זה הגיוני? זו לידה ראשונה שלי ואני לא מתמצאת כל כך בתופעות אחרי לידה.
שלום טליה ומזל טוב, משכב לידה הוא 40 יום, הדימום אורך כמה שהוא עורך. אם את מרגישה טוב, הכל בסדר. האם את מניקה? בכל מקרה, אם את מרגישה שאת כבר יכולה לקיים יחסים, תזכרי שגם אם את מניקה, עליך לנקוט אמצעי זהירות. כל טוב ותיהני מכל רגע, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il