התעמלות לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, ילדתי לפני 8 ימים, אני סובלת מכאבי גב. חברה ייעצה לי תרגילים שמשחררים את שרירי הגב: לעמוד בעמידה שפופה,כשהידיים מונחות על המזרן ולהניע את הגוף בעדינות קדימה, אחורה ולצדדים. ברצוני לשאול האם תרגילים אלו מתאימים לאחר לידה. תודה, ענבר
שלום ענבר, האם קיבלת אפידורל בלידה? אחריו יש תופעות שונות שעוברות עם הזמן. נראה לי שכרגע, כשאת עדיין מדממת, לא כדאי להתאמץ. נסי לנוח, כשאת מוצאת כמה דקות, ולשכב בתנוחת עובר (על הצד והברכיים קרובות לחזרה, לשכב על הגב וברכות למשוך את הברכיים כלפי הבטן. יש יש צורך, לכי לרופא. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il