הריון ומסאג'

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

17/01/2011 | 16:09 | מאת: סיגל

מתי חל איסור על מסאג'? או שאפשר לאורך כל ההריון? והאם מותר לעשות את כל הסוגים? (שבדי, שמנים, שיאצו, אבנים חמות וכו') ואם זה מסוכן, ברצוני לדעת למה? תודה, סיגל

לקריאה נוספת והעמקה
18/01/2011 | 07:48 | מאת: צביה רן

שלום סיגל, עיסוי בהריון רק ממטפל/ת מוסמך/ת לעיסוי כזה!!! לעניות דעתי כל דולה עושה עיסויים כאלו, מבלי שתתחייבי לקחת אותה ללידה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il

25/01/2011 | 14:40 | מאת: Orna

סיגל שלום-במידה ואת מעוניינת בעיסוי בעת היריון אשמח לעזור אנא כתבי לי לכתובת [email protected] תודה

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה