STRIPPING שלא גרם ללידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי STRIPPING לפני מספר ימים, אך הוא לא גרם לצירים. אני בשבוע 39. האם אני יכולה להמתין עד שתתפתח לידה באופן טבעי - יכול לקחת גם שבועיים, או שמאחר ועשיתי STRIPPING קיים סיכון כלשהו היות השק העובר מופרד מדופן הרחם ומוכרחים ללדת בתוך זמן מינימלי מביצועו, כלומר לבצע שוב זירוז?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, מאחר שהתהליך הוא תהליך רפואי עליך להתייעץ עם רופא. ממליצה לנסות גם דיקור סיני או רפלקסולוגיה, שעשויים לזרז צירים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il