דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני 4 שבועות, בימים הראשונים אחרי הלידה הרגשתי את הבלוז שכולם מדברים עליו, בכיתי המון בלי סיבה, לא היו לי אנרגיות על אף שטיפלתי בקטנה שלי למופת (עד היום) אך התופעה לא עברה ואפילו התגברה. לאחרונה אני "פתיל קצר" אני מייצרת מריבות עם בן זוגי על סתם, אני נוזפת וגוערת בו בלי שום סיבה, אני בוכה המון, לא אוכלת בכלל ולא ישנה. האם עליי לפנות לטיפול? האם אלו סימנים של דיכאון שלאחר לידה? ענבל
שלום ענבל, אני לא יודעת אם זו הגדרה של דיכאון לאחר לידה, אך לבטח רצוי שתפני לטיפול ובהקדם, וטובה שעה אחת קודם לטובתך האישית ולטובת משפחתך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il