לידה לידתית לאחר ניתוח קיסרי - האם ניתן לתת זירוז?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בסוף שבוע 40, הריון שני לאחר קיסרי (לפני שנתיים וחצי). הערכת משקל של עובר מלפני שבוע 3750. אני מאוד רוצה ללדת לידה לידתית והחשש שלי שלא יתנו לי מסיבה של גודל העובר / שבוע הריון. שמעתי שאי אפשר לתת זירוז במצב של קיסרי קודם. האם נכון? איזה אופציות עומדות לפני חוץ מלזרום עם הלידה ומה שיהיה יהיה? תודה!
שלום לורה, במשפט האחרון אמרת את הדבר הכי חשוב. בלידה, עליך להימצא במצב של שחרור שליטה. לומר לצוות הרפואי מה היית רוצה שיקרה, להתכוונן בעצמך אל הלידה שאת רוצה שתקרה, אבל לזכור שהדברים לא לגמרי בידייך. ככל שתפנימי זאת יהיה לך יותר קל. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il