הודעה עבור צביה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי צביה, אני ובעלי מנסים להרות מזה 5 חודשים אך ללא הצלחה, שנינו בריאים בסה"כ, אני חוששת שהכישלונות נובעים מלחץ תמידי שיש לי בכל פעם שאני מגלה כי קיבלתי מחזור. התחושה היא תחושה לחץ, כישלון ואכזבה גדולה. אשמח לדעת על איזה טיפול את ממליצה: שיאצו? רפלקסולוגיה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת, רפלקסולוגיה נהדרת להפגת המתח. אני הייתי חושבת גם על רפואה סינית, להבאת הגוף למצב מיטבי, כולל בדיקת התזונה שלכם. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il