שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני 3.5 שבועות עדין יש לי מחזור מאז שילדתי למרות שבשבוע האחרון הרבה פחות שאלתי היא: מתי אמור להפסק הדימום? יש לציין שהיתה לי לידה רגילה ואני לא מניקה, שאלה נוספת מתי אמור להעלם הקו שלאורך הבטן (הבנתי שמדובר בפיגמנט)?מחכה לתשובות בתודה מראש.
שלום עדי, מה שיש לך מאז הלידה זה דימום ולא מחזור. "משכב לידה" עורך כ-6 שבועות, בהם הרחם מסיים להתנקות ועד אז גם נגמר הדימום, אשר הולך ופוחת עם הזמן. נהוג ללכת לבדיקת גניקולוג לאחר 6 שבועות, ואז הוא גם מתאים אמצעי מניעה מתאימים. רק לאחר תום הדימום תוכלי לחכות למחזור סדיר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהלי "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il