עצבות מתמשכת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם. ילדתי לפני כחודשיים וחצי בן מקסים. הלידה היתה קשה מאוד (20 שעות ללא אפידורל). לאחר הלידה עברתי משבר נוסף בנושא ההנקה. אבל זה הסתדר כשבועיים לאחר מכן. אני מרגישה עצבות עדיין ולא מצליחה להתנתק ממה שעברתי. לוקחת כל דבר קשה ונשברת בקלות. מה עושים?
עברת חוויה קשה בלידה וכדאי מאד שתעבדי אותה עם איש מקצוע. חוויה כזו, אם אינה מטופלת יכולות להיות לה השלכות על חייך בעתיד ולכן רצוי ללכת לטיפול פסיכולוגי או אחר. כל טוב ותמשיכי להנות מבנך וממשפחתך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il