ספורט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי. אני בשבוע 9 להריון ומאוד מאוכזבת (במידה כמובן כי בסך הכל אני שמחה על ההריון) שהתחלתי אותו עם עודף משקל. מה שחשוב לי עתה הוא לאכול בריא ולא לעלות הרבה במשקל. לא התעמלתי בצורה סדירה אבל יש לי כושר. האם אני יכולה לעשות ספורט כלשהו כדי לשמור על מינימום של פעילות ספורטיבית ואולי גם כך לחזק את גופי ולא לעלות הרבה במשקל? תודה
שלום מיקי, אפשר בהחלט לצעוד ואפילו במרץ, רצוי כמובן לא בשעות החמות. אפשר גם לשחות בכיף, ותוכלי גם לעשות יוגה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il