כאבים באצבעות ובשורש כף יד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 29 להריון. מזה כ 2-3 שבועות אני סובלת מכאבי במפרקי האצבעות ובשורש כף היד כשאני מזיזה אותו. הכאבים מתגברים בלילה ופוחתים במהלך היום. הידיים גם נרדמות לי לעיתים בלילה. אציין שהידיים שלי קצת נפוחות ממה שהיו לפני ההריון, אך לא באופן קיצוני. בנוסף, יש לי כאבים גם בכפות הרגליים, שגם הן קצת נפוחות.כשאני קמה בלילה לשירותים, ממש כואב לי לדרוך על הרגליים.אני עוסקת בפעילות גופנית באופן קבוע (הליכות, שיעורי פילאטיס ועיצוב). ממה נובעים הכאבים (בעיקר הידיים מדאיגות אותי)? האם יש מה לעשות כדי להקל על כאבי רגליים (גיגית עם מים,חומר כלשהו...)? תודה, אביבית
שלום אביבית, הרבה פעמים יש תופעות בלתי מוסברות בהריון. יתכן שהעובר לוחץ על עצב מצויים או נוצר לחץ בעמוד השדרה. גם לך אני ממליצה לחפש פתרונות ברפואה סינית, או ארומתרפיה. מי שמתעסק בארומתרפיה יכול להרכיב משחה משמנים שתקל על הכאבים שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
לא כתבת אם סיפרת לרופא הנשים שלך את כל מה שסיפרת פה. לו הייתי במקומך- הייתי ניגשת להיבדק, ולו רק על מנת לשלול בעיות חריגות. בינתיים כדאי , לדעתי, להסיר טבעות מאצבעות הידיים בגלל הנפיחות. כל טוב