צירי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 35 להריון, כבר שבוע בערך יש לי צירים לא סדירים, הייתי במוקד של קופ"ח כל רופא אומר משהו אחר. יש לי תור לניתוח קיסרי עוד 3 שבועות, האם כדאי לחכות או שכדאי/צריך להקדים את הניתוח?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ריקי, אם הרופאים חלוקים בדעתם, את מצפה לקבל חוות דעת בפורום שהוא פורום תמיכה? לצערי, אני לא יכולה לתת לך תשובה. האם את חוששת שהלידה תקדים לפני מועד הניתוח? אולי שווה להיבדק בבית החולים שבו את אמורה ללדת? כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה. http://www.heal-la.co.il