לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ברצוני לדעת אם רוצים להיכנס להריון כמה זמן לפני צריך להפסיק לקחת גלולות (יסמין)?
לקריאה נוספת והעמקה
אם רוצים להכנס להריון צריך להפסיק לקחת גלולות. מתי נכנסים להריון? זה מאד אישי. ואם כבר מדברים על הריון, אולי כדאי להתחיל לקרא חומר רציני (ספרים ולא פורומים באינטרנט) וכדאי ללכת ליעוץ כללי לרופא, על מה כדאי ולא כדאי לעשות בתקופה זו. כמו כן, כדאי להתחיל לקחת חומצה פולית ולעשות בדיקות גנטיות. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il