כאבי ראש בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע השביעי להריון, מהשבוע ה - 6 להריון אני סובלת מכאבי ראש שלא פוסקים. נוטלת 5 mg פרדניזון - חולת אובאיטיס. בנוסף לכאבי הראש סובלת מאוד מגזים , ובחילות, האם יש הסבר מוצדק לכאבי הראש?? כיצד ניתן להתמודד איתם?
שלום מיכל, אם יש לך כאבי ראש במשך כל כך הרבה זמן, צריך לעשות ברור רפואי, ולא בטוח שרק לקחת כדור זה נכון. אם לאחר ברור יסתבר שאין כל סיבה רפואית, אפשר לעבוד עם דמיון מודרך או ביופידבק, או כל שיטה של רפואה אלטרנטיבית (סינית, רפלקסולוגיה ועוד) שאפשר לעשות בהריון. כל טוב צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il