המוגלובין נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 22 להריון, זהו ההריון השני שלי ויש לי בעיה בלקיחת ברזל. בכל פעם שאני נוטלת כדורי ברזל(וניסיתי מס' סוגים)אחרי כשעה אני מקיאה. כך היה גם בהריון הראשון. הייתי מטופלת אצל המטולוג אך העצה היחידה הייתה לאכול מוצרים עתירי ברזל. האם אין עוד דרך יעילה ומהירה יותר להעלות את רמת ההמוגלובין?אני ממש מיואשת מהנושא
ענבל יקרה, שאלה זו עליך לשאול את הרופא. יתכן שצריך לקחת את הברזל אם אוכל או בלעדיו זה, כפי שאמרתי צריך לשאול אותו. יחד עם זאת, לדעתי הפרטית, עדיף לקבל את הברזל דרך מזון, ולכן רצוי לשאול דיאטנית או נטורופת. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il