צירים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב... אני בשבוע 37 להריון. ב-3 ימים האחרונים אני חשה בכאבים חדים באיזור הגב בתחתון אשר באים בתדירות של כ20 דקות חצי שעה. היו כאלה גם שהופיעו בטווח של 10 דקות אחד מהשני. בנוסף אני מרגישה לחץ חזק מאוד כשאני הולכת כאילו משהו מפריע בין הרגליים (קורה פעמים עד 3 ביום). האם יש צורך ללכת לבדוק את הנושא? האם אלו צירים? אציין כי כבר משבוע 32 החלו צירים באופן שאינו סדיר. אודה תשובה מהירה, יעל
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי ללכת להיבדק. צירים לא סדירים יכולים להימשך תקופה די ארוכה. כל טוב צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369