דיכאון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חד הורית, ילדתי לפני שבועיים (קיסרי, ללא צירים, עקב מצג עכוז), לכאורה הכל בסדר וטוב, התאוששות מהירה, טיפול מסור בעולל, ויחד עם זאת, רצון עז לבכות בכל רגע נתון כמעט, למעט רגעים בודדים אני חוששת שזה "עובר" לילד, אבל לא מצליחה להשתלט על כך האם מדובר בדיכאון ? או תופעה "מקובלת" בשלב זה ?
חני, קודם כל מזל טוב. חשוב שתזכרי שלידה היא גם תהליך הורמונלי מאד משמעותי. האם יש לך את מי לשתף? האם יש מישהו שעוזר לך? תמציות באך יכולות לעזור מאד, אך חשוב יותר שתשוחחי עם מישהו. היכן את גרה? אולי עם יותר מידע אוכל לכוון אותך יותר. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369