חלבון עוברי + גושה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. להלן תוצאות התבחין המשולש (חלבון עוברי), להבנתי תקין, והמלל "נא להראות לרופא המטפל" הוא כללי, ואנחנו לא באמת צריכים ללכת עם התוצאה לרופא המטפל, מדוייק ? http://www.tapuz.co.il/Forums2008/Popups/ShowAttach.aspx?file=http://img2.timg.co.il/forums/1_128566747.jpg&msgid=128566747 2. האם 1:9999 הוא המספר המקסימלי, או שיש תוצאה נמוכה יותר (למשל 1:10000) ? (כנ"ל לגבי 1:X בתוצאת השקיפות העורפית) 3. האם יש חשיבות כלשהי לפירוט עבור כל נושא נבדק (MSAFP, HCG, UE3), או להסתכל רק על השורה התחתונה ? 4. מה הכוונה "לפי הגיל בלבד" ? סתם סטטיסטיקה של סיכון לתסמונת דאון בחתך הגילאים של האישה ? 5. ובנושא אחר : לפני ההריון עשינו בדיקה גנטית "גושה", חזר תקין (כולל תוספת של בדיקה ביוכימית), אך בייעוץ הגנטי נאמר לנו שבתל השומר בודקים 6 מוטציות של גושה, ואילו המעבדה שאליה שלחו את בדיקת הדם שלנו (כפר סבא למיטב זכרוני) בודקים רק 4 מוטציות, ולכן אולי כדאי לנו לחזור על הבדיקה בתל השומר. פרט לכך שמאוד מרגיז שאת הפרטים הללו לא אומרים לפני, האם כדאי לבצע שוב, והפעם בתל השומר ? תודה רבה !
יקירתי, הפורום שלנו הוא פורום תמיכה בלבד, ואז חוזרת ומתעקשת ושואלת שאלות שהן רפואיות פרופר. חג שמח, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369