תינוק גדול - ניתוח קיסרי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 33, הריון 3, שבוע 41. הערכת משקל: 3,800 ק"ג. שתי הלידות הקודמות היו וקום (4 ק"ג) והיה סיוט, ולידה טבעית מדהימה (3.5 ק"ג). אני מאוד פוחדת מלידה קשה בעקבות המשקל הגדול. איך מבקשים ניתוח קיסרי ואיך עושים זאת באופן פרטי? תודה
הי גליתה, זה הריון 3 או 4? כי כתבת על שתי לידות מסוייטות ואחת חווייתית. לדעתי, ניתוח קיסרי הוא ניתוח לכל דבר, יש זמן של החלמה, ואני לא רוצה לדבר על דברים אחרים. אני מאד ממליצה לקחת דולה שתעזור לך לעבור עוד לידה חווייתית. מכיוון שאת ממש ממש בסוף, אשמח להמליץ לך על דולות, אם תתקשרי אלי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369