צירים בשבוע 5 ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בהריון קודם החלו לי צירים בחודש חמישי עד ללידה בחודש שביעי (הריון תאומים). עכשיו, בהריון שני - אני רק בשבוע 5 (בטא 500 ) ומרגישה לחצים כמו צירונים. האם יכולים להיות צירים בשבוע כזה מוקדם? איך אפשר לדעת שזה באמת צירים או שאני סתם חרדה מהריון קודם ? אפשר לעשות מוניטור בשבוע כזה מוקדם? תודה
מאד רצוי שתדברי עם הרופא שלך, עם הסטוריה של צירים מוקדמים. לא נראים לי צירים בשבוע חמישי, אלא התכווצויות (מה ההבדל בין צירים להתכווצויות?). בקיצור, רצוי שהרופא יבדוק אותך. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369
לשני שלום רב, בראייתי כעוסק בריפוי הביורגונומי, יכולות להיות מספר סיבות לתחושותייך, הסיבה העיקרית בדרך כלל נובעת מרמת אנרגיה נמוכה בגוף. רמת אנרגיה נמוכה בגוף יכולה להיות מסיבה של לחץ ומתח חריגים, ראשית אייעץ לך להוציא כעסים מליבך אם הם קיימים, לוותר או לרחם על הגורם למתח שבו את שרוייה וכבר תרגישי יותר טוב, זאת מהפן הריגשי. המפן הפיזי, הגורם לירידת האנרגיה בגוף, קשור ליחסי גומלין אנרגטיים בין "משלימים אנרגטיים" וההסבר לפנייך: בכל אורגניזם חי מתקיים עקרון ההשלמה האנרגטית, העיקרון אומר שאנחנו שלמות כזוג, זכר ונקבה. לכל זכר יש חיבור אנרגטי לנקבה, שהיא "המשלימה האנרגטית" שלו ולהפך, לכל נקבה יש חיבור אנרגטי לזכר שהוא "המשלים האנרגטי" שלה. (גם אם אנחנו חיים לבד ולא נפגשנו איתו/ה, הם קיימים) . וכאן נשאלת השאלה מדוע נחלשת המערכת החיסונית שלנו?. סיבת היחלשותה של המערכת האנרגטית שלנו נובעת מעצם בריאתנו כזוג, כלומר, אנחנו כמו שנאמר בתחילה שלמות כזכר ונקבה ומכאן, באם אחד מבני הזוג ניפגע, הוא זקוק ליותר אנרגיה על מנת להירפא ומאחר והחיבור בין בני הזוג הוא אנרגטי, את האנרגיה החסרה לו, ייקח, ישאב מבן הזוג השני, פעולה בלתי מודעת זו, גורמת לירידת רמת האנרגיה הכללית של המשלים "התורם" וכפועל יוצא המערכת החיסונית של גופו נחלשת ומאבדת את היכולת לשמור על הגוף, דבר שיטופל ויתוקן במלואו בטיפול הביורגונומי, בעזרת טכניקת "ערבול המשלימים האנרגטיים". פעולה הגורמת ליצירת אנרגיה אין סופית הממלאה כל מחסור ומפסיקה מידית את שאיבת האנרגיה מה"משלימ/ה האנרגטי/ת" במצב זה, המערכת החיסונית חוזרת לתפקד כראוי ומגנה עלינו. פעולה זו היא תחילת תהליך הריפוי בביורגונומי ועיקר העיקרים בפתרון רוב בעיות הבריאות, כמו: בעיות שינה, כלי דם ולב, עמוד שידרה וגפיים, פוריות, מצבים של תשישות כרונית ועד התמודדות טובה כנגד המחלות הכרוניות. כל הזכויות שמורות ליורם גני סדנאות הרצאות וטיפולים בביורגונומי www.biorgonomy.com