סלניום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כחלק מהבירורים שאני עושה בימים האחרונים אחר הרכיבים המוזרים של הפורמולות, הבנתי שיש רכיב מאוד משמעותי- סילניום. מישהי יודעת להסביר למה הוא כ"כ חשוב? ולמה בעצם הוא מסייע?......
אני חושבת שאינך שואלת במקומות הנכונים. הקישי סנליום באינטרנט ותקבלי תשובות, שחלקן מהימנות. אפשר בוודאי לקרא באתר של סולגר או אחרים. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696
אני מקווה לעזור קצת אבל אני לא ממש יודעת הרבה אז ממה שאני יודעת- סלניום הוא נוגד חימצון -אנטי-אוקסידנט
סלניום זה סוג של נוגד חימצון. בתמ"ל מסוג אופטימיל הוא קיים בכל השלבים- 1,2,3. תתייחסי למרכיבים היותר מהותיים אבל, לדוגמא LC-PUFA, נוקליאוטידים, פרוביטיקה..
מה הבעיה להרציץ סלניום בגוגל?