מצב נפשי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חצי שנה הפלה בשבוע עשירי עקב הפסקת דופק עברתי גרידה מנסה כבר ארבעה חודשים להיכנס להריון ולא מצליחה במקביל אבי חלה מאד ואני נתונה ללחצים וחרדות רבים מה לעשות כדי להרגיע את הגוף. אני מאד רוצה להיכנס שוב להריון כדי שזה ישמח את כולנו המחזור בהתחלה התקצר עכשיו חסר למצבו הרגיל כל 28 יום תודה
שלום מאיה יקרה, אכן שילוב נסיבות לא קל. את שרויה עכשיו במערכת מתחים גדולה הן בלחץ להרות והן מחלתו של אביך. אני מאד ממליצה ללכת לטיפול שיאפשר לך להרגע ויש מגוון גדול של טיפולים: החל מרפואה סינית שגם תעזור לגוף לחזור למצבו ההורמונלי התקין וגם עשויה לאפשר להרגע, לשלב פרחי באך ועוד. גם טיפול פסיכולוגי או דמיון מודרך יכולים בהחלט לעזור. מאחלת רק טוב ואושר לך ולמשפחתך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696