יבנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 31 נשואה, יש לי איחור של שבוע רגישות בחזה אני מרגישה שהחזה גדל וגם הבטן,יש לי בחילות ,ועייפות האם יכול להיות שאני בהריון, אני מפחדת לעשות את הבדיקה ,בעלי אומר לי שזה הריון מדומה . מה את/אתה ממליצים לי לעשות והאם אלה סמני הריון. תודה,
שלום אור, האם יש לך עוד ילדים? הפחד לא יקדם אותך לשום מקום. יש רק שתי אפשרויות: 1. את בהריון 2. את לא בהריון. אף אחד לא יכול לאבחן הריון בהתכתבות. לכי קני ערכה, (בסופר פארם פתוח גם בשבת) ובדקי עם שתן ראשון של הבוקר. נשמח אם תספרי מה קרה. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696