מנסים להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדוקטור אני חמישה חודשים אחרי גרידא (שאיבה) בשבוע 10 לאחר שלעובר לא היה דופק והתאים לגודל של שבוע 9. מאז עברו 4 חודשים של ניסיונות להרות בשנית ללא תוצאה בנתיים. עשיתי 2 אולטרסאונדים והרחם נראה נקי. המחזורים שלי פחות או יותר סדירים עכשיו, חוץ מפעם אחת שקיבלתי שוב בהפרש של שבועיים. שמעתי שלעיתים יש הדבקויות ברחם שלא ניתן לראותן באולטרסאונד רגיל ולכן יש לעשות הסטרופוקופיה ניתוחית.. האם יכול להיות שזה המצב אצלי ואולי זה מקשה על הכניסה להריון?
שלום עינב, צר לי לשמוע על ההתנסות שעברת. האם את בלחץ להרות? אם הכל נראה תקין, אני מאד ממליצה ללמוד להירגע, אם זה במדיטציה או בכל דרך שגורמת לך הרפיה ונינוחות. כמו כן, אולי לקחת חופשה עם בן זוגך באזור הביוץ ולראות מה יקרה? כל טוב ובהצלחה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696