היפוך וצירים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בשבוע 37+ עברתי היפוך שהצליח.בערב חזרתי למיון יולדו עם צירים סדרים וכואבים.(לידה 3 )ביליתי את הלילה בחדר לידה כשהשלב ה1 מתפתח.סיימתי את הלילה עם פתיחה של 2 וצוואר באורך 1 סמ והפקק הרירי נפתח.בבוקר הצירים פחתו והעבירו אותי למחלקה.לאחר 24 ללא התקדמות הוחלט שאשתחרר וזאת כי לא רצו לתת לי פיטוצין מפאת השבוע בו אני נמצאת.שאלתיהאם תתפתח לידה בקרוב?או שיש סיכוי שיעברו שבועיים ללא כל שינוי? והאם יש סיכוי שהעובר יתהפך חזרה? (הראש נאמר לי מבוסס טוב למטה) תודה
שלום יפית, לגבי מצב העובר, סביר להניח שישאר כך עד ללידה. לגבי התפתחות לידה - כדאי להתייעץ עם הרופא שלך. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696