טרואמה מהלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לידה ראשונה, לידת בזק לפני כשבוע וחצי, (ללא אפידורל כמובן). התינוק בריא ב"ה וגם אני בסדר. הבעיה היא שנותרתי בטראומה מהלידה. הכאבים היו חזקים וההלם גדול מהלידה המהירה. אני מוצאת את עצמי מרחמת על כל אישה בהריון שאני רואה, כי אני יודעת מה מחכה לה.. איך אתגבר על טראומה כזאת? .
שלום הדס ומזל טוב, מכיוון שאת מתייחסת ללידה כאל טראומה, ומכיוון שהטראומה עוד טריה, אפשר עם מטפל מיומן להיפרד ממנה די מהר, אם זה עם תמציות באך, שיש תמצית מיוחדת לניקוי טראומות, או כל טיפול אחר דמיון מודרך ועוד. ככל שתטפלי בזה מהר יותר, הטראומה לא תטע שורשים. בהצלחה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369