הפסקת דופק לעובר בפעם השנייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כמו חלום בלהות הסיוט חוזר בשנית ואיך שהגעתי לשבוע 13 אחרי כל הסבל של בחילות כל היום פתאום יש הפסקת דופק לעובר.אין תשובות קונקרטיות לרופאים ומניחים כי ישנו מום מולד בעובר.אותי זה לא מנחם היות וזה חוזר על עצמו בפעם השניה.עליי לציין כי יש לי שלושה ילדים בריאים ואלו בעבורי נישואים שניים. וזו הפלה שלישית,מועמדת לגרידה ביום שני ומצויה במצב נפשי ירוד,לא מאמינה שאני הולכת לעבור את זה שובבבב.האם יש מישהי שעברה סיפור דומה? מה מנחם?
רויטל יקרה, צר לי מאד לשמוע על ההתנסויות שלך. אני ממליצה מאד להתייעץ עם הרופא לגבי בדיקות מתאימות לך ולבן זוגך, אם יש צורך. תזכרי שהתבגרת קצת מאז הילדים הקודמים ואולי חלו שינויים בגופך. לגבי מצבך הרגשי, הייתי מתייעצת עם איש מקצוע, במקום להמשיך ולחיות עם החרדות או איזה רגש אחר שמתסתתר שם. מקוה בשבילך שהפעם הבאה תהיה מוצלחת. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369