צירים...הייתכן???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הריון שלישי. שבוע 16. הריון קודם צירים משבוע 22 טופלתי בפרסולט בקביעות כל היום והלילה. זריקות להפסקת צירים, אינפוזיות שמירה וכו'. כעט, אני חשה בתחושת הצירים זהה לפעם שעברה בדיוק רק שאני שבוע 15+5 ורופא הנשים לגלג שזו בטח רק פעולת מעיים ואין צירים בשבוע כזה. מה דעתך?
לקריאה נוספת והעמקה
מיכל, אנחנו פורום תמיכה. אם את מרגישה צירים, אני ממליצה לגשת לחדר מיון. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369