2 שאלות בקשר להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון שבוע 8 ברצוני לשאול בלילה שאני ישנה ואני ישנה רק על הגב באמצע הלילה נתפס לי הרגלים אז אני מתמתחת כדי להשתחרר וגם הבטן נמתחת ומרגישה שאני נמתחת יותר מידי האם זה מסוכן ועוד דבר שאני מתעטשת שאני שוכבת אני מרגישה כאב בבטן מה זה יכול להיות ומקוווה שזה לא מזיק
שלום לימור, התופעה של התכווצות שרירים ברגליים מאד אופיינית להריון. אם את משתחררת במתיחה זה מצויין, לעובר לא קורה דבר. דרך נוספת היא לדרוך על כל כף הרגל. השתדלי לאכול כל יום בננה. הבננה מכילה מגנזיום וטובה לנושא התכווצויות שרירים. לגבי התעטשות: בשכיבה בדרך כלל פלג הגוף העליון מתרומם, ולא תמיד זה נוח. כשאת מרגישה שמגיע עיטוש הסתובבי לצד, יהיה לך הרבה יותר נוח. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369