חיסון נגד אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי חיסון נגד אדמת (MMR) לפני שבוע וחצי עקב תוצאה נמוכה בבדיקת נוגדנים לאדמת. האם יש צורך להמתין לפני הכניסה להריון? ואם כן, האם לחכות עם הפסקת הגלולת? אשמח לתשובה, תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
למיטב זכרוני יש להמתין 3 חודשים בין הטיפול לבין התחלת הריון. אתם יכולים להפסיק את הגלולות אך להשתמש באמצעים אחרים. כמו כן רצוי להתחיל לקחת חומצה פולית במינון מתאים. כל טוב ובהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369