רפלקסולוגיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 27. הריון ראשון. שבוע 8 + 2 בעוד כחודש אני ובעלי יוצאים ליום כייף שנקבע כבר ממזמן וכולל מסאז'. הבנתי שאסור שום סוג של מסאז', אך האם רפלקסולוגיה מותר? או טיפול קצוות? ( כפות רגליים, כפות ידיים וקרקפת) או שאסור כלום כלום? ג'קוזי אני יודעת שאסור, וגם לא בריכות מחוממות... אשמח לתשובה באם רפלקסולוגיה מותרת. תודה רבה.
שלום הדר, נכון, בשליש של ההריון יש להיות מאד זהירים בטיפולי גוף. עיסוי - רק עם המטפל מתמחה בעיסוי נשים הרות וגם אז לא בטוח שאפשר בשליש הראשון. כנ"ל גם רפלקסולוגיה. יחד עם זאת את יכולה לקבל טיפול שיאצו, כשאת מיידעת את המטפל שאת הרה, כמו כן אפשר לקבל טיפול רייקי. תיהנו. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369