לידה טבעית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כאישה בסביבות גיל ה20 לחייה רציתי לשאול האם כלידה ראשונה אפשר ללדת טבעי או שזה היה מסכון ולא בטוח?
לקריאה נוספת והעמקה
ליאת, כשמה כן היא. לידה זהו הדבר הכי טבעי שיש, העניין שהעידן המודרני הוציא את הטבעיות מהתהליך הזה. הדבר בהחלט אפשרי. האם קראת חומר? האם את מתכוננת ללכת לקורס הכנה ללידה? ידע מאד חשוב, אפשר גם להכין את הגוף לקראת התהליך. אני ילדתי את שלושת ילדי בלידה טבעית לחלוטין. כשאני ילדתי עוד לא היה אפידורל, ואילחושים למיניהם לא הייתי מעוניינת לקבל. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369