עצבות אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חודש אחרי לידה קשה 20 שעות בחדר לידה עם צירים ובסוף ניתוח קיסרי. מאז שילדתי אני חשה עצבות חוסר רצון להתייפיף.לצאת מהבית.לפגוש מכרים. חשוב לי לציין שבעבר הייתי מבלה המון מחוץ לביית.לבושה טיפ טופ.ילדה שמחה עכשו אני מרגישה עצבות קלה. ובנוסף בני הוא ילד לא קל. בוכה המון.לא נרגע על הידיים.לא בעריסה. עדיין לא מצאנו את הפיתרון להרגיע אותו. שאלתי היא האם אני סובלת מדכאון אחרי לידה?
עירית, מאד יכול להיות שזה דיכאון אחרי לידה. אנא פני דרך קופת החולים שלך לבקשת עזרה. עשי זאת במהירות המירבית. יתכן גם שהתינוק שלך מרגיש אותך וקורא לתשומת לב מירבית. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369