פרנטל וחומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לקיחת פרנטל יחד עם חומצה פולית- האם הגוף "זורק" את העודף של הפולית? והאם בעצם לקיחת פרנטל ניתן לוותר על החומצה פולית? תודה
פרנטל היא תוספת ברזל, וחומצה פולית נועדה למנוע מומים מולדים. אין קשר בין שני החומרים. עליך לקחת אותם לפי הוראות הרופא המטפל. המשך היריון בריא ומוצלח. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים (ובני זוגן) עם קשיים רגשיים באמצעות פרחי באך ורייקי 08-9263369
צביה, חבל שאת מטעה... פרנטל זה לא רק ברזל - http://www.solgar.co.il/conditions/pergnancy.html אני בטוחה שהשואלת שאלה מודעת לכך . בוודאי שבכל מקרה אין להסתמך על המלצות ברשת אלא לקבל את ההוראות מהרופא המטפל
אני לוקחת רק פרנטל כי הרופא שלי אמר שבפרנטל יש גם חומצה פולית ואין צורך לקחת כדור נוסף של חומצה פולית