מחיצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ,אני בשבוע 19 הריון ,ולפני כשנתיים התגלתה אצלי מחיצה ברחם בבדיקה שעשיתי בכלל לאיתור אבנים בכליות,בכל אופן לפני שבועיים עשיתי סקירת מערכות מוקדמת והרופא אמר שהוא לא רואה מחיצה ,רציתי לדעת מה יכולה לגרום המחיצה ?האם זה מסוכן ?
לקריאה נוספת והעמקה
עדי, על פי מה שקראתי, יש יותר מסוג אחד של מחיצות, יש קצרות, יש ארוכות, חלקיות או מלאות... כדאי שתשאלי בפורומים המקצועיים כמו: הריון ולידה הריון ולידה- הלל יפה אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה ותרשמי כמה שיותר פרטים.. הריון בריא !