שבוע 11 עייפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מדי בוקר בזמן האחרון ישנה מוקדם ובבוקר מאוד עייפה ובעלי אומר שיש ליבטן קטנה ובחילות תודה גילה
עייפות מאד אופיינית להיריון. מה מצב ההמוגלובין שלך? מה מצב ויטמין B12? בכל מקרה, אני ממליצה לקנות תמצית באך בשם OLIVE ולטפטף 3 טיפות מתחת ללשון, לפי הצורך. כמו כן, אפשר לטפטף לבקבוק מים מינרליים ביחס של 3 טיפות לכוס ולשתות במשך היום. אשמח לעזור בהמשך. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
סליחה שאני מתערבת.. אבל יש לי שאלה אלייך - (שנובעת אולי מבורות בנושא) - האם זה מקובל בתחום של פרחי באך לטפל באנשים כך דרך הפורום, לתת "מירשם" , בלי להכיר את השואלת, בלי לדעת בעצם שום דבר רפואי אודותיה...? וזה לא משנה אם אפשר לקנות את אותה התמצית באופן חופשי...